Testsúly tartása önkínzás nélkül

A szakértői írásokkal Dunát lehetne rekeszteni és ha megjelenne a szakíró egész alakos képe is, lehet hogy feléledne az ősi mondás: Vak vezet világtalant.  A hallgass rám, hogy gazdagodjak szakosztály is vastagon jelen van a témában.  A gondos fogyókúra eredménye legtöbbször a havi plusz 1 kiló :) 

Én sem találtam fel a meleg vizet a témában, de egy másfél hónapos fogászati procedúra érdekes változásokat hozott. A sebek gyógyulása érdekében el lettem tiltva a tejes dolgoktól. Ebből eredően elmaradt  a kedvenc sós süteményeim otthoni sütögetése is.  Ez a kis változás és egy pár apró figyelmesség ilyen rövid idő alatt öt kiló súlycsökkenést hozott, ami 2 évre visszatekintve 10 kiló csökkenést eredményezett.   Semmi tejtermék, semmi zörgőzacskós vacak. Bármely félkilós kenyérből 4 vékony szelet naponta, természetesen a héja levágva. Reggeli 2 tojásból rántotta, A hentes árúból csak hús alapú és füstölt szalonna.  Az olaj, margarin, vaj helyett kacsazsír.

Megtanulni keveset szedni, vagy meghagyni.   A gyomor jelzések kezelése: ~ 25 % valós éhség, a többi csak jelzés. Azt le kell nyugtatni egy-egy negró v. kis kocka csoki, valami hasonló. 12 órába beosztani a kb 5 étkezést. Sok ember azért is hízik el mert vagy 20 órán át eszik, vagy csak 3-4 órába sűríti az étkezést.

A súly megőrzése talán a legnehezebb, nekem sikerült.  A sör és a sovány joghurt azért megmaradt az italsorban, mert nem hízlal. Cukorféle a méz lett a kávémban, és néha a teában. Fontos megtalálni az étkezések mellé a gyomornyugtató kiegészítőket. Nekem a piros kápia paprika (Negyed naponta )és a torma vált be. Valamint megfelelő időszakban a főtt cékla savanyúság helyett. Inni határozottan kell egy nagy bögre vizet, ha szomjas vagy. Én öntök bele egy kicsi szörpöt, hogy fenékig igyam :)