Sörösdoboz visszaváltónak álcázott fenyegetőgép 2012

sorosdoboz1.JPGEgyszer már találkoztam vele, akkor nem igazán tanulmányoztam a tetoválásait. Ugyanis egy tv műsorban reklámozták, hogy felismeri a lapított sörösdobozt is. Ezen felbuzdulva szorgalmasan lapítgattam egy áruházlánc gazdaságos raffiaszatyornyit. Az eredmény lesújtó volt, kb 4 forintnál és a tizedik kísértetnél becsaptam az egészet a mellette lévő kukába. Mivel sör fogy, kollektort nem tervezek csinálni, így egyre gyűlt az anyag. A következő kísértetet  már jobban előkészítettem. Mostmár úri módon, eredeti kartonba visszapakolva, ismét elkerekeztem a dobozevőhöz. Befinnyálta az egészet, igaz a felénél villogtatta piroslámpát, mint a moszkvai rendőr a gumibotot a kettes tv csatornán. A hatalmas ellenértékről, a 48 Forintról adott igazolást is, ami természetesen a dobozevő üzemeltetőnél levásárolható volt. 

tetko.JPGAmi kiverte a biztosítékot az a kőkemény piros tetkó volt. A kétszeri teszt alapján kettes alát produkáló szemét még fenyegetőzik is.  
Gondolom egy energia italdoboznál már telefonál, esetleg egy tejszínhab doboznál már riassza is a terrorelhárítókat.

A minyimum öt dobozért cserébe olyan élményben lehet részünk, mintha Fort Knox kapuján kísérleteznénk a kódokkal, hónunk alatt aranynak álcázott nyírfalapokkal:). A gyártóját már a kamerás fenyegetés miatt nem is mertem keresni a ládán, pedig azonosítástechnikából ők sem vizsgázhattak jelesre.

Pedig a doboz eredeti méretének, formájának manipulálása anyagi haszon szerzése céljából rendkívül kecsegtető dolog. Akár egy ötletparádét is rendezhetnénk, a napi 40 forint jogtalan nyereség reményében.

  • Csinálunk belőle két poharat
  • Hosszában kettévágjuk egy pályázaton nyert lézerdarabolóval
  • Hosszában felszeleteljük szintén a lézerrel
  • Gyártatunk ezüstből kúpos formájút
  • Esetleg platinából szögletest
  • Netalán origamikat hajtogatunk belőle és úgy dobjuk be

Egy parkban hagyott  sörös  doboz azonosítása egy műholdnak ma már gyerekjáték. Könnyű neki! - nyögött fel a visszaváltó automata.

Címkék: humor, kreativitás