Búcsú a hírlevéltől - éljen a blog!

Búcsúznom célszerű az általam szerkesztett hírleveleimtől, ugyan előre vivő hatást nem látok az új előírásokban, de az idézetek alapján ismét szegényebb lesz a netes szabadság:


  Link Link A gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. törvény értelmében 2009. május 31. után csak olyan magánszemélyeknek küldhetünk hírlevelet, aki megadja a teljes nevét és a lakcímét, és nyilatkozik arról, hogy küldhetünk neki hírlevelet. A törvény türelmi ideje 2009 május 31-ig tart, ezért ha az után is .... Szerintem sehogy, maga törvényi koncepció hibás, az említett részletes adatokat én senkinek nem vagyok hajlandó megadni mint hírlevél megrendelő. Kérjék a hírlevél kiadóktól a teljes azonosíthatóságot, hogy sarokba lehessen szorítani szükség esetén őket. Egyébként meg egy jól megalapozott webmesteri tudással keményen tönkre lehet tenni egy céget a nevében küldözgetett hírlevelekkel. Link

 Ameddig nem esik hasonló korlátozás alá, marad a blog és a fórum, akinek eddig is tudtam segíteni a hírlevelekkel, az úgyis idetalál. Akit pedig esetleg zavartam boldogul nélkülem is.  Egyébbként meg csak mosolygok a dolgon, mint a Plutó bolygó a trónfosztáson. Parturiunt montes, nascetur ridiculus mus - Vajúdtak a hegyek: nevetséges kisegér született, mondaná a jó öreg Horácius, ha esetleg égi felhőjén ülve, belehalgat a wireless kommunikációba.