A kezdet: lap.hu szerkesztői indulásom

Egy kedves barátom hívta fel a figyelmemet a lap.hu mozgalomra. Az ötletét tett követte: 2002. szeptember 27.-én a lap.hu oldalak listáján szerepeltem először az életmentés lappal. Az október 5.-én rendezett  6. Startlapos találkozón már mint az életmentés lap újdonsült szerkesztője vettem részt.  Ezt hamarosan több is követte, egy kis csapat :) Ennek összetétele időnként változott hol több, hol kevesebb lett, de mindig szívesen foglalkoztam velük, mint edző és szertáros.

A szerkesztői találkozók kedves színfoltok a csapat életében, de ismeretbővítésnek is kiválóak. A szakmai tájékoztatók mellett természetesen több humoros előadás és program is segíti a folyamatot. A kellemes környezet és a jó program oldott , baráti hangulatot alakít ki. Igaz a kitűzők ellenére csak Rejtő Jenő stílusban lehet megjegyezni ki-kicsoda. Az Ember akinek tükre van, mintájára jót beszélgethetsz a Hidraulikával, a Lengyel céggel. Találkoztam régi ismerősökkel is, ott volt a Quad, a Tiszaföldvár, a Vizsla, a Csobánka és a H2 -Civertan páros, akiknek már saját nevük van :))

Címkék: lap.hu, lap, életmentés