Az én Skype történetem

A Magyar Skype-club és a telefonkönyve él és fejlődik. A regisztrálást segítő űrlap megemelte a jelentkezők létszámát, de a hibásan kitöltött lapok száma is szépen emelkedik.
A Skype oldalán van egy Skype történetek rész, ahol a program használata során szerzett élményeiket teszik közzé a felhasználók. Ezt alapul véve a Skype-clubban is időszerű lenne létrehozni egy hasonló dolgot. Aki meg akarja osztani élményeit, az írjon hozzászólást a bloghoz, esetleg a fórumunkban írja meg.
Az ötletet az adta hogy egyre többször kapok hasonló kérdéseket: ... telefonáláson kívül mire lehet üzletileg használni a skypot.... milyen előny származhat belőle?
Erre a választ legélethűebben a felhasználók tudják megadni, az én feladatom pedig ezen válaszok összegyűjtése.
A saját utam eléggé érdekesen kezdődött. Kezembe került egy újságcikk, és egy weboldal a Skype nevű dologról. Igen megörültem, hogy végre egy dolog, amiben az elsők között lehetek. Rögtön létrehoztam a Skype-clubbot, ami azóta is működik. A tesztelés során igen sok emberrel ismerkedtem meg, az első fordítótól egy ausztrál bevándorlási ügynökig, igen terebélyes a lista. Az ausztrál partnerrel folytatott beszélgetések igen jó minősége meggyőzött arról, hogy valami nagyszerű dolog van kialakulóban.