Tervezett minőség

Ugyan a villanykörtével kezdődik a legtöbb eszmefuttatás, de neki van legalább egy mentsége: A párolgó wolfram szál anyaga lerakódik az üvegre és csökkenti az áthaladó fényt. Így sem túl jó a hatásfoka és ez még ront rajta.

Mai kedvencem a magashegyi cipőipar. Amikor az első pár túrasí kombicipőm a pincében egy leeső kalapácstól darabokra hullott és az anyagának az állaga egy rossz minőségű nugátcsoki szintjére puhult, már kezdtem gyanakodni.

selejt.JPGA következőt az eredetileg ajánlott La Sportiva Makalu helyett  vettem meg.  A tegnapi napon ez a Mammut Colorado LTH cipő gondolt egy merészet és kertkapu zárás közben ledobta mindkét talpát. Még szerencse, hogy nem egy hegyi fotózásnál történt ugyanez. Érdekes lett volna 8-10 kilométert gyalogolni az egyre fogyó cipőben. A talp belső anyaga szelídült kávézacc állagúra.  Akinek van hasonló, az vigyázzon! Előjele nincs a rohadásnak! Pár nappal előtte kentem bőrápolóval, semmi eltérést nem találtam a bőr és a talprész illesztésénél. A svájci minőség sem mindenben dicsőség:)

Még szerencse, hogy egy hónapja vettem a bolhán egy békebeli, de a mai napig gyártott Steinkoglert. Ami még klasszikus technikával készült:)