Hull a hó és hózik

Rendes országban a tél az élet része, nálunk rendszeresen felkészülünk, csak kicsit úgy járunk, mint a parasztbácsi a műrepüléssel:

Az első piruettre azt mondta a bácsi: ezt gondoltam. Majd a dugóhúzóra: ezt is gondoltam. Amikor fejjel lefelé repültek, arra meg azt mondta: ezt nem gondoltam volna. Leszállás után a kérdésre, hogy ezeket mire értette, a következőket válaszolta: azt, hogy az első piruettre be fogok pisilni ijedtemben, azt gondoltam. Azt is, hogy a dugóhúzóra becsinálok. De azt, hogy mindez még a nyakamban is köt ki, na, azt nem gondoltam volna. 

Csak az a különbség, hogy a hó a mi nyakunkban van, ők meg nyilatkoznak az úttörővasutas egyenruhájukban. A közterület takarítás, hóelhordás meg a hóesés miatt felfüggesztve :) Valószínűleg a takarékosság jegyében van a két megálló tábla között félúton:) Az, hogy ilyen forgalmas úton nincs járda azt természetesen ellensúlyozza a Tűztorony felújítás és a Várfalsétány.  

A vasúton ilyenkor kirendelték az irodai réteget is váltót tisztítani. Az önkormányzatnak sem ártana egy kis testmozgás.

Címkék: , Sopron