Bach rendszer reikarnációja az Európai Unió

Én mint hívő barkácsoló sokszor zátonyra futok bevált anyagok, dolgok keresése során. A beszerzési problémát sokszor valami, a Bach rendszer stílusára emlékeztető háttérsugárzás okozza.

Az első a matt lakk nevű anyag volt, amelyre a varázsmondat kb így hangzott: x alkotórész gyártását az EU betiltotta, így nincs. Le is kentem fényes vacakkal az összes akkori munkámat. Most a neten böngészve, a Supralux cég mintha talált volna egy új mixet, ami remélem ugyanolyan jó lesz: Supralux Nitrolakk matt

De nagy az EU állatkertje, íme egy újabb gyöngyszem, amit idézetbe is tettem:

MIVEL AZ EURÓPAI UNIÓ OLDÓSZERTÖRVÉNYE NEM TESZ KÜLÖNBSÉGET A KÖRNYEZETSZENNYEZŐ SZINTETIKUS OLDÓSZEREK ÉS A SELLAKPOLITÚROKHOZ HASZNÁLT TISZTA NÖVÉNYI ALKOHOL KÖZÖTT, A SELLAKPOLITÚROK JELENLEG NEM RENDELHETŐK, CSAK A POLITÚROK ALAPANYAGAKÉNT HASZNÁLT LAPKÁS SELLAK.

A szakhivatali idiótizmus gyöngyszeme, ha belenézel a Wikipédiába, tulajdonképpen kedvenc alkoholunk került feketelistára. Mivel nem nyugodtam bele a mattlakk elvesztésébe, találtam egy talán még jobb anyagot,   AURO - természetes olaj-viasz emulzió és ezen az oldalon találtam a sellak menüpontban ezt a megdöbbentő igazságot. Habár még a mű nem teljes, a sellak gaz, kedves Eunkon kívüli származású, állati melléktermék , ezért az EU jogharmonizáció keretében ..............

Címkék: fa, állam, építés