Raklapozom, tehát vagyok

Gondolkodom tehát vagyok mintájára nyugodtan kijelenthetem: Raklapozom, tehát vagyok, sőt raklap.lap.húzom, ezáltal mégjobban vagyok! Már lassan van egy raklap lap.hu oldalam, de még mindig van egy pár ötletem, pedig a laphu oldalak mennyisége már lassan konténerben mérhető. Egységrakományképzési módszerekkel már csinos kis virtuális rakomány hozható ki belőle, mivel a feldolgozott témák körbe érik a földet, egy google map a lap.hu pöttyökkel igen szép látvány lenne. Amennyiben a családfa alakú megoldást választanánk egy eléggé terjedelmes ábrát kapnánk.

Miért éppen raklap - ha az erdő fohászából idézünk:

Én vagyok a gerenda, mely házadat tartja, és vagyok asztalod lapja,
Én vagyok az ágy, amelyben fekszel,
A deszka, amelyből csónakod építed.
Én vagyok házad ajtaja
Bölcsőd fája ...
... Koporsód fedele. - szóval másodlagos felhasználása szinte végtelen. Igaz elsődleg tudása a hivatalos verzió szerint szintén igen sokoldalú:
A raklap vagy paletta az egységrakományképzés leghatékonyabb eszköze. Méretét többnyire szabványok rögzítik, legismertebb az Eur-raklap. A raklapokról többnyire mindenkinek a fa raklapok jutnak eszébe, mivel ezek a legelterjedtebbek. Manapság a fa raklapok mellett megjelent két alternatíva is: a műanyag raklapok, és a papír raklapok. A raklap a konténerek, szállítójárművek gyors ki - berakásának legárúkímélőbb eszköze.
Ha megrakom raklappal a szekerem, tetejébe a babámat ültetem
Már a régi nóta is jobban hangzik az új elemmel:)) Lassan a raklap is beépül a köztudatba, mint az akácfa, vajon mit énekelnénk az akácos út helyett, ha őseink nem telepítik be?
 

 

Címkék: lap, startlap, raklap